tröttast

Hejsan hejsan.
Nu var det några dagar sen igen, höhö.
Har nog inte hänt sådär supermycket heller, mest varit hemma, städat och gått på promenaaader :)) Såklart.. Alexander är fortfarande förkyld men han har klarat sig från febern iallafall. :) Men smittat mig har han nog också gjort för jag har själv blivit lite förkyld.. men utan feber jag med. :D
Idag blir han ett halvår dessutom, tiden går ju såå sjukt fort! Man hinner inte med.. ett halvår till så är han 1 år! :O Imorron ska vi iväg och fotografera honom också, ska bli jättekul. Finskjortan ska på han med. :D Kommer bli så fina bilder känner jag på mig!
Just nu är jag trööött.. varit vaken sen 8 imorse. Lilleman somnade ungefär 20.15 ikväll, vaknade nyss och var lite hunrig men somnade genast om :)
Har några nya bilder jag tog idag på hans 6-månadersdag men dom är jag för lat för att lägga in just nu ;D
Dom kommer kanske imorron dåå :)
Nu, ner och vara social med Camilla å Viktor!
Tjingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0