Tack!

Ja, tack till dig som kommenterade hur jag kunde göra för att all text inte blev en enda klunga, det visade sig ju att det funkade också! :D Men fattar inte varför när det alltid gått med bara enterknappen annars, blev såhär sen datorn blev ominstallerad.. vilka problem jag har ;P Men du som kommenterade, var inte anonym, skriv namn och blogg om du har ;D 

Ett annat problem jag fått sen datorn installerades om btw, är att det inte går att ladda upp youtubeklipp längre? Gör på precis samma sätt som jag gjort förut, men det händer ingenting.. vette 17 vad det beror på, någon som vet om de ändrat på nåt som har med det å göra?

Aja, imorse slog Alexander upp sina blå kl 06.40 ungefär, å jag var tröött ;P Vi gick ner och kikade på tv, märker att han tycker det är himla intressant med tecknat, men så fort det inte är tecknat äre inge kul längre. Var vaken 1½ timme, sen somnade han, å vi sov 1½ timme till, vaknade för en halvtimme sen ungefär.. finns det nåt skönare än att gå och bara sova när man är riktigt trött?
Blir nog en promenix på eftermiddagen, ska ge lillen mat och så först. Annars taggar vi till ikväll bara, som sagt, melodifestivaaal :) Heja heja heja Eric!! 

Hoppas ni alla får en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0