still sick

Ja, så var det söndag kväll och jag är fortfarande sjuk!! Därför jag inte haft ork eller tid att skriva de senaste dagarna, känner att det har inte funnits mycket att berätta. Har hållt mig inomhus varenda jävla dag sen i onsdags, så sjukt trött på det! Smittade ner lillen gjorde jag å, han fick också feber :( Men han har varit bättre idag, i fredags kväll hade han 39,8 eller något sånt där, så mycket har han aldrig haft förut. Då var han hemskt grinig, stackars liten. Men igår å idag har han mått bättre, idag hade han som högst 38 graders feber, nu ikväll hade han bara 37,4. :) Vet inte om jag själv fått nån släng av influensa, eftersom febern aldrig ger med sig.. som högst har jag haft 39,6, som jag hade i fredags men sen har det blivit lite bättre iallafall.
Håller tummarna för att vi båda är feberfria imorron, så trött på det här.. Har varit på så jääkla dåligt humör idag, skulle kunna slagit sönder något. Blir väl så när man varit inomhus både torsdag, fredag, lördag å söndag antar jag! 

Men vi kollade på bandyfinalen idag på tv, jag, Camilla å pappa, å ett stort grattis till SAIK! :D Wooho! Kanoners.. jag som inte är sådär superintresserad annars av bandy blev ju riiiktigt taggad idag när det var final. Riktigt spännande!!

Nej, jag ska ta mig nåt att äta, sen ska jag sova.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0