sjukling

Ja ni, här har man gått å blivit sjukling. Jag som brukar skryta om hur sällan jag är sjuk, nu slog det till för mig med.. Förra året var jag bara lite halvsjuk en gång i januari, å sen ytterst lite småsjuk i oktober, sen var jag frisk hela året. Började igår å då var det värst, idag har det varit liite bättre men långt ifrån bra. Fryser å svettas om vartannat, känner mig helg seg/konstig i skallen, å har hosta. Får se om jag blir förkyld också.. :S Hoppas hoppas hoppas att inte lillen smittas bara :( Då kommer det göra ont i mammahjärtat.

Igår var jag ut en sväng på stan, till ICA åså, men idag har jag hållt mig inne.. hoppas jag mår bättre imorron! Annars har jag inga planer alls i helgen, händer väl inte alltför mycket antar jag.. Är uppsatt på tre lägenheter nu iallafall, hoppas verkligen att jag hör något från någon av dem åtminstone!! Less på det här nu.. 

Läste dödsannons idag på lilla pojken som dog förra veckan, å det kom några tårar där.. lider verkligen verkligen med hans familj! :( 


Det får bli en tidig kväll för mig, lillen somnade runt 19.40 å det ska bli så ooerhört skönt att gå å sova känner jag nu ;D 

Hoppas ni mår bra! 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0