shiit..

Vad sällan jag skriver numera! Nu kan jag ju inte precis skylla på att jag är sjuk heller, för det är jag inte längre som tur är ;P Det har bara inte blivit av helt enkelt.. sorry!
Hm, i torsdags åkte iallafall jag, Viktor å Alexander in till Barnens hus och köpte en gåstol. Han verkar trivas helt okej i den, går inte runt så jättemycket i den, är mer nyfiken på "lekplattan" han har framför sig. :) Sen senare i torsdags blev det valbo med Alexander, mamma å Camilla. Handlade inget spec, följde mer med som sällskap och så blev det mat på Sibylla.
Sen i fredags mötte jag upp Sarah på stan, det blev en lunch på Waynes.. trevligt att träffa henne igen :) :) Så blev det en sväng bort till Life, och sen hem igen. 
Igår var det bara lugnt, blen en sväng till willys och hemmakväll där jag hyrde tre filmer. Kikade på en av dem igår kväll med Camilla å Stefan. The reef heter den, baserad på verkliga händelser som handlade om hajar, älskar filmer med hajar i. Typ de enda sorters filmer som kan skrämma mig lite, haha ;p

Idag när jag öppnade arbetarbladet såg jag något som gjorde mig väldigt väldigt förvånad.. jag såg en dödsannons på en 7årig flicka, som jag haft på dagis för lite mer än 2 år sedan. Ingen aning om vad som hänt, men jag kom på så fort jag såg annonsen att jag kände igen henne, även om hon inte var på förskolan så jätteofta när jag var där.. gjorde ont att läsa den, å jag skänker alla mina tankar till hennes familj :(

Får se vad som sker denna söndag, om det blir en sväng hem till Sofia eller bara en promenad med vagnen.

Slänger upp nytagna bilder på finaste hjärtat i gåstolen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0