heelg!

Halloj där!
Nu var det två dagar sen igen, som jag skrev :P Alexander somnade för 1½ timme sedan ungefär, å jag gör inte mycket alls.. En lugn fredagkväll helt enkelt, blir nog att lägga mig i hyfsad tid och sova. Kom inte i säng förrän 01.30 inatt, å imorse var det bara att stiga upp kl 8 igen, för då ville Alexander gå upp :)

Igår kom Christofer hit och umgicks, han är hemma en vecka från Boden, så vi och Camilla kikade på film och pratade lite skit :) Idag tog jag en promenad med lillen och mötte upp Sofia, som det var fleera veckor sen jag träffade, kul att träffas igen! Vi gick hem till mig och umgicks bara, trevligt :)

Imorron är det melodifestivalfinal!! :D Wohoo, ni som läser detta får gärna ringa och rösta på Eric Saade, den enda rätta vinnaren enligt mig, och som det absolut skulle gå bäst för i tyskland i maj! Kom igen vettja! :)

Dessa bilder är från idag på bustrollet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0