fotografering

Hej hej!
Onsdag kväll, det går sakta men säkert mot helg igen.. står inte på :P
Idag har jag och Viktor varit på fotobaren och fotograferat Alexander. Tyväärr var han ju bra trött å var inte på sitt bästa humör just då, så det blev inga foton när han log jättemycket.. typiskt, han som nästan jämt skiner som en sol annars men inte just då :P Men äh, det blev bra foton ändå, han visade oss några av dem han knäppte. Kan ju faktiskt bli riktigt bra kort utan att Alexander ler på dom, han är ju alltid världens finaste ändå :)
Blev några foton först när han satt på en stol, då hade han sina kläder på sig.. därefter fick han ligga naken på en sån där fårskinnsfäll eller vad det nu var, ser verkligen fram emot att se alla foton sen. Ska dit på fredag eftermiddag och hämta dem.. kommer köpa 6 foton att ha i ett litet album, sen ska jag välja förstoring också. Får se vilken storlek jag tar på förstoringen, får se vad den största kostar :)
Efter vi varit där tog vi en sväng ner till Maxi med vagnen, å Alex somnade som en stooock :p han tyckte det var skönt det där var över ;) Handlade barnmat å lite sånt. Så blev det en sväng till gallerian, jag köpte mig en ny plånbok med Betty Boop på, skitnajs ;D
Aja, lillen somnade 8 ikväll, vaknade strax efter 9 igen och var hungrig, somnade genast om så nu klarar han sig nog några timmar till :) Själv ska jag ta och läsa lite Veckorevyn, å sen blire sooova för mig med. Går till sängs kl 23 om kvällarna nuförtiden, såå himla skönt! Blir väl upp runt 7.30-8 tiden imorron igen.. imorse blev det 7.30. Skönt att komma upp i tid, får ångest när jag sover för länge.. spec nuförtiden :)
Slänger upp dessa bilder, nyknäppta på Alexander från igår å idag.
Mitt allt <3
Där ville han inte vara med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0