:(

Goder kväll :)
Lillen somnade för en halvtimme sedan, själv ska jag ta och sätta mig framför tvn en sväng. Efterlyst kl 21 att kika på, sen får det nog bli sängen ganska tidigt.. såå skönt att lägga sig i tid :P Igår blev det sängen innan 23, inte illa för att vara mig som gärna sitter uppe lite längre :P
Provade ge Alexander välling ikväll, å samma igår kväll men han verkar inte vilja dricka det :/ Igår fick jag i han lite grann, inte mycket alls, men sen gnällde han och blev trött och ville bara sova istället. Ikväll ville han bara ha bröstmjölk istället, å sen somnade han. Vet inte om det beror på nappflaskan, som han inte alls är van vid att dricka av? Har ju bara använt en väldigt liten nappflaska till han nån gång vid lunchen, annars äre ju mina bröst å pipmuggen som han dricker av.. tänkte jag ska prova ge han välling imorron bitti istället, får se om han vill ha då. Annars tänker jag prova att bara låta han dricka vanligt vatten ur flaskan så han vänjer sig vid den, för jag tror inte det är nåt problem med själva vällingen, gröt är ju inte så annorlunda å den har han ju alltid ätit bra av. Så förmodligen beror det på flaskan..
Ja, och annars har det inte hänt sådär superdupermycket.. Viktor har varit här åså, jag har gått på lite promenader osv.. Sandra å hennes mamma kikade in idag och fick se hur stor lilleman blivit också :) :)
Sen tänker jag på de anhöriga idag till den lilla treåriga pojken som avled idag i järbo.. vilken oerhörd tragedi!! :( :( Går att läsa om det på länken...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8688246.ab
Sen vet inte jag vad som blivit fel med denna datorn, men efter att vi installerade om den så blir allt det jag skriver i bloggen som en stor jobbig klunga? Jag börjar på nya stycken längre ner flera gånger, men ändå syns det inte när jag uppdaterar det? Vet inte vad det beror på, förstår om det är jobbigare att läsa. :S Ska försöka ta reda på vad det beror på, men hoppas ni orkar läsa ändå :)
Ha en bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

testa att hålla ner shift knappen samtidigt som du trycker på enter knappen för att hoppa en eller två rader, ibland så funkar det :)

2011-03-09 @ 23:11:27
Postat av: Lindasmith :)

uch vad sorgset :(



det såg jag nu. Jobbar som p.assistent lite extra. Får se om jag får jobbet bara =) men måste söka salongsjobb nu med.

Hur går det för dig hemma med allt då? Såg att tröjan passa bra haha.

Puss

2011-03-11 @ 01:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0