jordgubbar

Halloj.
Här sitter jag och trycker i mig jordgubbar. :D Sååå gott. Lillen somnade för 1½ timme sen, blir en tidig kväll för mig med.. ta en dusch snart, sen sova. Skööönt. Varma dagar har det varit, både för å nackdelar med det. Ska tydligen bli regn i helgen? Mig gör det inget, ska iallafall jobba hela helgen. Jobbar 13.45-21.45 imorron, sen 13-21 på lördag och 7.30-14 på söndag. Det betyder att lilleman ska sova hos sin mormor och morfar från lördag till söndag.. kommer inte få träffa han på ett dygn, så länge har vi aldrig varit ifrån varann. :/ Om jag inte åker dit lördag kväll, men då sover han väl i alla fall.
Annars blev det jobb måndags och tisdags.. gick bara bra, var rätt så lugnt och det blev så att jag jobbade förmiddag båda dagarna. Föredrar nog förmiddag framför kväll, annars går hela dagen bort.. Sen igår fyllde jag ju år! 24 år. Gammal å grå snart! Tur att två tjejer jag jobbar med över sommaren, som är födda 92, trodde att jag var lika gammal som dem. ;D Hade en trevlig dag i alla fall, först kom farmor hit på förmiddagen. Senare kom Viktor och Paul hit, därefter mor och Camilla. Sen kom också brorsorna hit, och slutligen även Sanna och Sarah, när de andra åkt hem.
Massa massa fika, så man gick väl upp något kilo under den där dagen ;P 

Nej, en dusch var det. 

Slänger först upp dessa bilder, som vi knäppte igår. Brillor-ligan. ;p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0