Hey hopp

Hallå! :)
Förlåååt för min dåliga uppdatering, men det är faktiskt såhär att jag har inte haft något internet på över en vecka! Jag fixade ju det i torsdags förra veckan, å sen lade det bara ner å har inte funkat sen dess. :s Min vän Baggen har kikat på datorn och tydligen är det något nätverkskort som är trasigt.. får se om det går att fixa, annars ska ändå mamma å pappa kanske köpa en ny, så får jag ta deras gamla. Får se.. men jag hoppas på internet så snart som möjligt, så snart blir det mer uppdateringar här.. håll ut! ;D 

Sitter hemma hos mamma å pappa just nu, alexander busar av sig för fullt.. han har blivit så mammig nu när vi bor ensamma, är efter mig hela tiden och är han inte efter mig så är han istället på saker han inte får röra. :D fullt upp hela dagarna <3
Annars då, vad har vi gjort mer? Farmor har varit på besök, Julia å hennes supersöta lilla Bella var på besök i torsdags.. jättetrevligt, å Bella ville äta upp Alexander :D hihi. hm, Sarah var förbi en kväll å hälsade på, trevligt som alltid.. idag blev det en fika på waynes för oss också! Sofia har hälsat på också, å vi tog oss en sväng till den större lekparken inne i bruket.. :) Justja, förra lördagen blev det en utgång i gävle igen också! Jag, Camilla, Fanny å hennes kompis Angelica drog dit. Hade jättetrevligt! :D Får väl göras om igen om några veckor. 

Aja, men jag lever i alla fall, å snart kommer mer inlägg. :D
Ha det fint, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0