glad midsommar!

Hej å hopp!
Sitter hemma här i ensamheten, eller ja, min älskade son ligger ju och sover i rummet bredvid. Men tyyst är vad det är, alla är väl på sitt håll och partajar ;D Har tryckt i mig en halv påse Ahlgrens bilar, går ju fan inte att sluta äta när man väl börjat, även fast magen säger ifrån :P
Hoppas ni har en jättebra dag! För mig blev det hem till mamma å pappa tidigare för att äta lunch där, midsommarmat eller vad man ska kalla det :P Sen for vi en sväng till jäderfors holme och kikade, var lite folk där. Alexander sov i vagnen till en början, men sen vaknade han upp. Hade ju hyfsad tur med vädret, slapp ju regnet iallafall. Sen blev det hem till dom igen, ge Alex mat och sen åkte de å beställde pizza, delade på en med mamma.. och sen ahlgrens bilar på det, snacka om mätt jag är nu! USCH! Tjockisullis :P 

Funderade för någon vecka sen om jag skulle haka på Sarah, Camilla å Tove som skulle till årsunda, men kände mig inge sugen sen. Den 9 juli ska vi som sagt köra fest och utgång igen, sen imorron ska jag till lillpuben en sväng på kvällen å möta upp Sanna å Stridh där! :D Ska bli kul, var ju ett tag sen jag träffade dem å nu när de är hemma från uppsala över sommaren lär man ju passa på. Sarah hänger också på, får se om det blir några fler :) Så får mamma vara här under tiden och passa ifall Alexander skulle vakna. På dagen imorron ska jag tvätta, det behövs!

Men nuu ska jag sätta mig å glo på tvn, tror bröllopsfotografen börjar nu kl 21 på tv 11! Har sett den en gång förut men minns den som helt okej så kan ju lika gärna se den igen.. går ju inget annat bra på tv så.. 

Slänger upp bilden jag knäppt på förstoringen av Alexander som varit i fotobarens skyltfönster ända sedan mars.. nu har mamma köpt hem den till mig, så nu sitter den på min vägg. :D hihi

Hörs snart igen, ha en fin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0