baack

Oj, hej!
Nu har jag blivit riktigt riktigt dålig med att blogga.. nästan en vecka sedan sist! Borde egentligen inte blogga nu heller, borde gå och sova när kl är såhär mycket. Men ett snabbt inlägg hinns med!

Vad har jag då gjort de senaste dagarna? I måndags fick jag faktiskt åka in och jobba! Ska börja på måndag egentligen men chefen ringde å frågade om jag kunde komma in, så varför inte.. lite extra klirr i kassan. :D Alexander fick åka hem till mor & far! Det gick bara bra, var väldigt lugnt där så det blev en riktigt mjukstart.. sen igår blev det en långpromenad med Julia och Bella. :D Trevligt trevligt. Blev en sväng till ICA å apoteket med.
Idag har det varit riktigt lugnt.. mys å bus med Alexander hela dagen, han sov så korta middagslurar idag, så han somnade ganska tidigt ikväll :) Sen kom Jeff hit en sväng ikväll, blev lite tv-kik! :)
Vad ska ni göra på midsommar då? Själv blir det en sväng till jäderfors holme med mamma och pappa på dagen, sen på kvällen vet jag inte. Blir nog bara riktigt lugnt ser det ut som :) Den 9 juli ska vi ut igen, jag taggar till det ;D ;D
Nej, tyvärr hinner jag inte skriva mer idag.. ska försöka bättra mig, lovar ;)
Kolla in min coola vampyrbebis :D hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0