baaack

Hey där! :))
Som jag skrev förut så skulle det dröja några dagar innan jag kunde blogga igen, men nu är jag här igen! :D Äntligen fixat datorn å fått internet.. wiihoo. Förstår inte varför man har fiberuttaget ute i köket? Vad är vitsen med det? I alla fall blev det ju så att jag fick köpa en låång sladd å dra ifrån köket ut hit.. Viktor fixade det, å har hjälpt till annars mycket med flytten med! Tusen tack!
Lika med lamputtaget med där man ska ha taklampan i vardagsrummet, uttagen är låångt ifrån där med.. irriterande, men men. För övrigt trivs jag kanonbra här, Alexander med. :D Hihi, vi har det såå bra här. Han blev ju dessutom 9 månader igår, min goseplutt.

Annars har den här veckan flytit på ordentligt fort.. är ju fortfarande inte helt klar med lägenheten ännu, mer som ska inhandlas, men det viktigaste finns här iaf. Men är bra sugen på att tapetsera om också, tapeterna i vardagsrummet är inte nice alltså. Ska fundera på det, sen ska jag försöka få tag på någon som är duktig och gör det till hyfsat billigt pris? Någon som känner någon kanske? :D Eller någon läsare som är duktig på att tapetsera? ;D

Nej det har väl varit något varje dag, shoppat å rännt hit å dit. Har haft Sarah å Camilla här på besök ikväll :) Imorron blir det nog IKEA, annars har jag inga planer för helgen.. gratta bror som fyller 30 på lördag, men det blir väl en lugn & skön helg.

Måste nog ta och sova nu, klockan blir mer å mer ;P

Men vi hörs hörrni, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0