Äntligen

Hej allihopa!
Nu har jag äntligen äntligen fått dator å internet igen... fick ta över mamma å pappas gamla som sagt, å den funkar i alla fall bra än så länge! Hoppas det fortsätter så nudå ;)
Ska väl strax gå och lägga mig, det finns ju nackdelar med att ha internet också, man fastnar :P

Alexander sover sen några timmar tillbaka, han fick ju feber idag, stackarn :( Nästan 40 grader blev det, så han fick alvedon å sen sjönk febern lite å sen somnade han.. får se hur han mår imorron, får hoppas han mår bättre. Så får vi nog besök av Sarah å Sirpa imorron i alla fall, trevligt trevligt :D
Idag blev det en sväng till Elin så Camilla fick klippa sig, hade ju lovat att följa med eftersom hon inte hittar dit så då fick mamma komma hit och vara lite barnvakt. Hon blev supersnygg i håret! Jag var ju där även förra veckan å klippte mig lite, samt färgade håret i en mellanbrun färg och gjorde slingor.. blev jättenöjd :) Kul med förändring! Sen blev det en sväng ner till Expert så jag fick köpa mig en ny mobil, den jag hade har ju börjat dampa loss totalt å stängs av av sig själv osv, riktigt drygt... så köpte mig en nokia för 500 spänn, är inte så att jag måste ha en dyr å skitbra telefon utan nöjer mig när det går att ringa å smsa. Haha, jag låter som en pensionär men så är det, jag är ingen tekniknörd helt enkelt ;)
Ja, vad har mer hänt då? Var till bvc med lilleman i måndags, han är nu 76,5 lång å väger 9980 gram. Nästan 10 kg! Men hade ändå inte ökat lika mycket i vikten, är för att han rör sig så mycket. 9½ månad nu, snart är han ju 1 år! Min bebis är snart ingen bebis mer, men joo.. för mig är han det ett tag till ;)
Sen igår blev det ner till Rusta å handla lite gardiner med Sarah å Camilla, sen hem till mig för en fika och kika på Sunes sommar. Eftersom vädret var tråkigt så fick det bli en somrig film! Hoppas på bättre väder de kommande dagarna! :)
Näe ni, jag ska ta å lägga mig å läsa lite Veckorevyn jag, å sen sova.
Sov så gott! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0