Stolt mamma.

Hej å hallå! :)
Nu var det några dagar sedan, tre dagar sedan närmare bestämt, som jag skrev. I tisdags var det jobb, och sen dess har jag faktiskt varit ledig. I tisdags kväll kom Sarah hit i alla fall, det blir ofta nu när vi bor ganska nära varandra och det är ju alltid lika trevligt också. :D Sen igår var det onsdag, och riktigt fint väder.. borde ha dragit till stranden med Alex, men jag hade ju bokat en tvättid då, så jag fick snällt hålla mig hemma och nära tvättstugan. Men det funkade ändå! Har fortfarande inte min tvättmaskin inkopplad ännu, men blir skönt när man fått det så man slipper boka de där tiderna lika ofta. Man blir ju så låst också. :P Mamma var här hela eftermiddagen också och ända in på kvällen, jag var och handlade en sväng också, sen så delade jag och mor på en kebabrulle. Mumssss. 

Idag tog vi det bara lugnt på förmiddagen, sen på eftermiddagen fick vi besök av Linda och hennes söta lilla Malou, som är ca 1½ månad yngre än Alexander! :) Jättetrevligt! Därefter blev det en sväng till Barnens hus med mamma och bror, så fick pappa komma hit och vara barnvakt någon timme. Mamma köpte en ny bilbarnstol till Alexander, taaaack mor! :) Sen var vi in på Din sko också, och där handlade hon ett par söta sandaler åt Alexander också. De ska han få ha imorron när vi går ut. 

Förresten, min lilla prins har ju blivit såå duktig på att gå nu! Det började ju förra veckan som jag skrivit tidigare, att han började med 3 steg, sen blev det 6 steg.. nu har jag slutat räkna stegen så noga, men det är bra många fler i alla fall. :D Idag har han nästan gått mer än han har krypit.. jag är en såå stolt mamma! :) <3 

Lediga imorron också, sen är det jobb lördag och söndag. Går 13-21 lördag och 7-15 söndag. Caaash is king! ;D 

Vad ska man göra nudå? Sitter bara och är uttråkad för tillfället, går inget på tv heller.. suck. Men får väl slå mig ner framför den ett tag och kika efter ändå.. och kanske gå och lägga mig i tid för en gångs skull. Får se hur det går, ska försöka komma i säng runt 22.30 i alla fall. 

Dessa rosor växer på vår uteplats, visst är dom fina?? :) Älskar rosor!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0