sjukling då

Hejs svejs.
Fredagkväll igen, tiden går undan! Här hemma sitter jag och har blivit en sjukling :S Sitter med filten omlindad runt mig och fryser, sen är jag irriterad i halsen också.. så segt, jag som ska jobba kl 7-14 imorron. ORKA. Men jag är envis och tänker ta mig till jobbet ändå, sådetså! Imorron bitti ska vi dessutom vara bara 2 st på avdelningarna, så jag hoppas hoppas jag får jobba med min Sarah :) Vore skitkul!
Annars då? Igår var det torsdag, jag uppdaterade här senast för två dagar sen, wohoo det börjar ta sig. :) Igår blev det i alla fall en sväng ut till Stensätra, och hälsa på Julia och Bella som var i Julias mammas hus. Barnen fick  bada i en sån där barnpool ute på gården, riktigt skoj hade dom :) Plaskade å busade. Märker att de trivs bra ihop, hihi. Så roligt att se! Satt i där ett tag, sen chillade vi lite ändå, pratade och hade trevligt innan vi åkte hem igen. Det blev två trötta bebisar efter en rolig eftermiddag så Alexander slocknade i bilen på väg tillbaka, vaknade en stund senare. Senare igår kom Christofer förbi på besök, och idag blev det work fram till 13. Sen har jag varit och handlat lite, och sen har vi spenderat hela dagen hos mor och far. Alexander sover där inatt eftersom jag börjar så tidigt imorron. Tänkte gå & lägga mig nu strax, så jag orkar upp imorron! Hoppas hoppas jag mår bättre också, vill inte vara sjuk :/ 

Annars imorron tänkte vi ha en myskväll här, jag, Sarah och Camilla. Sen jobbar jag 14-21 på söndag, likaså på måndag. Bara att ge järnet!
Blev en del kort igår när vi var med Julia och Bella, så här kommer några av dom på sötnosarna!
Fina fina ni!
Hehe, lite bråk om leksakerna? ;)
Hihi, ett nytt sätt att ha tröjan på kanske? Mammas gullhjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0