natti natt.

Hej å hopp!
Fredagkväll, å här sitter jag å är proppmäääätt. Åt tacos ikväll, mamma kom hit och käkade också. Har ju inte käkat det på över 3 månader typ, så nu var det fan i mig på tiden. ;) Sen efter det har jag druckit cola, ätit upp nästan en hel 100 grams schweizernöt chokladkaka, samt ätit några såna där frukt-mentos eller vad de heter. Shit vad uppblåst jag känner mig, usch! Men gott var det! ;D
Jaa, annars denna vecka har det varit jobb och åter jobb.. det har flytit på bra, igår när jag jobbade kväll var det segt för diskmaskinen på avdelningen har blivit trasigt, så vi fick handdiska. Inte det roligast när det bor 10 pensionärer på avdelningen, plus alla kantiner och sånt som ska diskas också. Var rätt slut när jag kom hem sen. :P Så blev det upp och jobba 7-14 idag, gick bra. Var riktigt lugnt faktiskt. Föredrar verkligen att gå dagtid framför kvällar, hela dagen försvinner annars. Nästa vecka har jag enbart torsdagen ledig, annars är det jobb varenda dag, men går dagtid nästan varje dag i alla fall ;) 

Älskade lilleman ligger och sover sött, imorron ska han få sova hos mormor och morfar, för jag ska ut och partaja lite då. Ska bli skoj! Det blir jag, Sarah, Gabriel (Sarahs pojkvän) och Sanna, de jag vet nu.. Sen ser det ut som Christofer hakar på, å kanske Henrik också. Ska bli kul, vi ska gå ut i gääävle. Å vi ska inte på get away, vi ska på det gamla hederliga heartbreak! Passar mig bättre det ;p Blir att vara hemma hos mig en stund innan, får se om vi tar taxi eller buss in, eller om vi lyckas hitta någon skjuts! ;D Hade varit toppen om det blev finväder så kunde vi sitta på min uteplats, men det blir det väl inte förstår jag. :P Är det någon läsare som känner sig sugen på fest och utgång imorron, hojta till vettja!

För övrigt så har jag supersnälla grannar, jag blev erbjuden en tvättmaskin helt gratis av dem. :D Såå himla snällt! Har knappt pratat med dem förut heller, minns vi pratade en snabbis för ca en månad sen, men nu hade de en tvättmaskin som bara stod och tog plats, då tänkte de på mig och att eftersom jag har barn så kanske jag var i behov av en sån då man behöver tvätta en del.. jag tackade och tog emot. :D Massa tack!! Behöver bara hitta någon som kan koppla in den åt mig nu också.

Nu är kl snart 11, tror jag ska göra mig klar och krypa till kojs nu faktiskt. Så säger jag jämt, ändå blir jag uppe till minst 23.30, men nu jäklar ska jag göra mig klar på en gång och sova. Kan behöva sova ut om jag ska orka vara uppe seeent imorron natt. 

Ni får sova såå sweeet.
Puss, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0