Irriteraaande!

Åååh, dryga grannar man ska ha alltså, de spelar sin höga jävla skitmusik och super så gott som varje kväll. Blir så less! De höll ju på lika i torsdags kväll å, då ringde jag till Securitas, de skulle hit och prata med dem.. sen var det tyst både fredagen å lördagen, men så igår kväll höll de på lite igen, och lika idag när jag kommer hem från jobbet. Som tur är så har inte Alexander vaknat av dom, och idag sover han hos mamma och pappa, bara för jag slutade sent och börjar tidigt imorron. Nej det får väl bli ett till samtal dit snart, och hoppas de skärper till sig... Man lär väl för sjutton ha lite respekt för grannarna, å även att de gör det när det är vanlig vardag dagen efter.. suck! 

Nåja, idag blev det jobb 14-21. Rullade på riktigt bra. :) Går 7-14 imorron, sen är jag ledig ända till lördag eftermiddag. Nice nice. Får hoppas på fint väder dessa dagar nudå! Igår blev det en promenix med Alex, var och handlade och så, sen fick vi ett besök av Paul (hans farfar), som hade vägarna förbi :) Trevligt, och sen kom även Sofia hit, länge sen vi sågs! Sen på kvällskvisten var det lugnt.. 

Idag hörde jag att Alexander sa "Mamma" tydligen också, hihi.. han har ju annars sagt mer "ma ma ma ma ma", men idag var det verkligen Mamma. Gosunge. Jag stod och diskade, så stod han och vela upp till mig och gnällde lite, samtidigt som han sa mamma. :) <3 Smälter som smör i solsken av detta barn, hihi ;D 

Nej men nu ska jag väl ta och lägga mig, så jag orkar upp imorron. Ni får sova så gott :)

Slänger först upp denna bild av mig och Alexander, där var han kanske en halvtimme gammal? Å jag sliten efter förlossningen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0