waynes

Heeej hopp.
Hamnade här en snabbis medan lillen sover.. vad har hänt sen sist då?
Igår for vi hem till Alexandra å Tilda på bruket, även Emma och Alvin kom dit. Blev lite bebisträff å prat, jäättetrevligt. Tog sen en promenad tillbaka hem, gjorde inte alltför mycket senare, chiiill med Camilla typ.

Idag tog jag och lillen en promenad ner på stan, mötte upp Emma x 2 å deras små gobitar såklart, Alvin å Charlie! :) Tog en promenix till Waynes där vi åt lunch.. alla tre pojkarna var det full fart på dessutom. :D Så det blev bebisträff idag igen, himla trevligt! Tog sen en promenad hem, Alexander fick mat i sig och nu sover han som sagt. När han vaknar å jag ammat ska jag och Camilla bege oss till ICA och Willys en sväng.. å ikväll ska vi färga håret, har inte blivit av än! :p
Imorron ska jag iväg på föräldragrupp, sen får vi se vad som sker!

Jag kom på en sak, shit vad jag snackar om CAMILLA i den här bloggen :D Haha, men för er som inte vet så är det mina kära syster, vi är som ler å långhalm emellanåt ;D

Nu när jag ändå blev att skriva om henne så kan jag lika gärna berätta en sak som vi diskuterade igår.. vi kikade på det där programmet x-effect som brukar gå på mtv, ni vet det där programmet när det är två par, å de som varit tillsammans förut får spendera en helg tillsammans medan deras nuvarande får titta på vad de gör under helgen.. ofta blir otrohet inblandat. Iaf, i gårdagens program så var det en tjej med, å inte hennes ex utan hennes nuvarande pojkvän var en bra kille på det viset att han köpte saker till henne, hon fick jättemycket presenter å allt vad det var. MEN, han behandlade inte henne bra annars.. han kom ofta med elaka kommentarer mot henne och kunde genera henne inför andra. Allt det berättade hon för sitt ex, om hur hennes nuvarande kille var, medan han och killens nuvarande flickvän såg å hörde allt de sa. 

Hennes nuvarande kille blev då jättearg och började babbla på om hur mycket han gör för henne, att han ger ju
henne massor av presenter å blablabla.. men vafan?! Tror han att han kan behandla henne hur han vill emellanåt då, bara för att han är snäll på andra vis genom att ge henne mycket saker? Vi blev att diskutera det här å kom fram till att det är nog ganska vanligt ändå, att det är såhär med vissa par.. men jag avskyr sådana killar, man är inte en snäll och god människa rakt igenom om man inte beter sig bra och rättvist annars! USCH å fy! Nej hellre att man får presenter mindre sällan men beter sig snällt och bra annars.. snälla killar ska det va <3 <3

Nej, nu blev jag djup här men nu vet ni vad jag tycker om det iallafall ;D ;D

tjiing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0