vardag igen

Hallå hallå! :)
10e januari imorron å åter till vardagen för de flesta som haft julledigt osv. Många kanske började jobba förra veckan också, det är väl olika såklart men ja. ;D

Var ju som sagt på dop för Hailey i torsåker i lördags, å det var trevligt! Tyvärr missade jag ju en stor del av dopet eftersom Alexander blev hungrig precis då, så hann med å se lite i början å lite i slutet. Men jag satt ju där utanför så hörde ju allt iallafall. :P Det är sånt som händer.. Blev sen fika på ett ställe ca 500 m från kyrkan. Btw så var det en riktigt riktigt fin kyrka! Gammal å fin. Seljansborg där Alex döptes är ju myyycket mindre, kan knappt kalla den en riktig kyrka. Men var ju iallafall speciellt att ha dopet där när jag själv är döpt å konfirmerad där, samt haft alla avslutningar där osv ..
Hailey fick en fin tavla av mig och Alexander, som det stod "Prinsessa på", den är till för att man kan ha ett kort på henne i den. 
Annars igår blev det bara lugnt med film osv.. Kikade på "Bröderna Karlsson", en film jag kan rekommendera starkt. Riktigt riktigt rolig. :D

Idag har det varit seg söndag, tog iallfall en promenad till Ica med lilleman. Blöjor å sådant viktigt som behövde inhandlas!

Lilleman ligger nere i vardagsrummet nu å skriiker, hihi. Han har börjat gjort det ännu mer numera, provar olika röstläten. Han är med sin morfar men jag ska väl gå ner å busa lite med han.

Men, det blev några få kort knäppta på dopet, måste ju slänga upp dem. Lilleman var såå fin i sin skjorta. :)

Alexander å hans kusin Hailey med deras pappor. Håller i handen, såå sött!




Glad busunge




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är klar till 10.30 och så ska jag hem efter det och hämta Tilda men vi kanske kan mötas på stan vid 11.15-11.30 och ta en tidig lunch? Eller åka till Valbo och käka där och strosa lite med barnvagnarna? Mig spelar det ingen roll alls, hämtar grabbarna kl 15 så jag har någon timme att spendera. :)

2011-01-09 @ 23:44:29
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Lättast är att åka bil ;P Så hör med dem om du får låna den annars får vi väl ta bussen om du inte har någon annan bil? Vi har bara en Mazda sedan och det är knappt så Tildas vagn får plats i den. :P

2011-01-10 @ 10:04:13
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Min vagn blir ganska platt och hyffsat kort när man fäller ihop den. Men vi kan höras på onsdag kväll, jag ska försöka komma ihåg att ringa dig men har du inte hört något innan kl 20 så får du höra av dig, kan ha glömt det, minnet är superkasst. ;P Kram

2011-01-10 @ 14:42:38
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0