valboo

Tjoohoo.
Sitter här med en nyvaken gullunge. Iofs så sov han inte länge nu, somnade vid mitt bröst när han åt, så vaknade han nyss. Blir nog vaken några timmar till..
Vi gick ju upp tidigt imorse som han inte är van vid, så idag har han sovit lite mer än han vanligtvis gör på dagarna, men ändå inte sådär jättemycket.
Blev en timme på föräldragruppen iallfall, var bara en mamma å hennes son där, å så var det ett par å deras tvillingpojkar. Alltid ganska dåligt med folk i den gruppen, lite trist. Men vi pratade om relationer idag, helt okej! :) Därefter skulle jag byta på Alexander, men då kissar han lite på sina strumpor som jag givetvis glömde att ta av, så blev hem och byta dem och sen åka direkt till valbo, där vi mötte upp Alexandra å Tilda. Det var jäättetrevligt, vi åt lunch och kikade runt i affärer. Hittade fyra par strumpor, en pyjamas och 4 bodys till Alex.
I början när vi åt så tittade Alexander å Tilda på varann lite grann, men på slutet var de båda riktigt trötta så de sov mest.. inte lätt att åka runt i affärer med deras morsor ;P
Märks även att Alexander börjar bli mer blyg för folk han inte känner, kom en bekant jag jobbat med på Ängsbacken och kikade på honom, då började han storgrina efter en stund. Hihi, men han var trött och lite hungrig samtidigt, så det spelade ju också in.

Sen när jag kom hem provade jag med potats å majs-puré igen, tog lite mer idag än vad jag tog igår. Å idag gick det jättebra!! ALLT gick i hans lilla mun, utan problem! Matvraket där ;) Hoppas det fortsätter såhär nu! Nya tag imorron!
Fredag å helg imorron, vad händer? Inget planerat här, ska hem till Sarah en sväng på lördag iallafall :) :)

Slänger upp några bilder från idag.

Alex å Tilda, utslagna i sina vagnar! Snacka om flickigt å pojkigt också apropå färgerna ;D Mysungar :)




Lillgubben äter/kladdar med barnmaten. Kolla in haklappen! ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0