trööött

Haalloj.
Lördag eftermiddag och jag är trött.. Alexander tog sig precis en middagslur, ska ta å göra samma jag med. Funderade först på att klä på han nu och gå ut med han i vagnen medan han ändå sover, men nej, jag ska ta å sova jag med. Alltför länge sen sist som jag gjorde det mitt på dagen, det är ju såå skönt.

Igår var det fredag, Sarah kom hit & kikade på tv och umgicks med mig, Sis och lillen. Sen drog de vidare, jag var uppe ett tag med lillen men så fort han somnat drog jag igång filmen Dear John. Så fantastiskt fin och bra film! Rekommenderas starkt.. hade kanske väntat mig lite mer av slutet bara, men så är det.

Resten av dagen idag blir det bara lugnt hemma, sköönt faktiskt. Lite olika filmer att kika på, en niice lördag.

Slänger upp dessa två bilder på mig och lilleman, blev en stark blixt dock.



Kommentarer
Postat av: sirpa

han blir bara goare och finare för varje dag, kram på er

2011-01-23 @ 23:58:13
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0