Treevligt

Hej hej! :)
Måndag å ny vecka igen.. snart är det februari å snart är lillen 5 månader!! Snart ett halvår liksom, vad fooort det går!
igår var det söndag, å inte alls en lika seg söndag som det brukar vara. Jag och Alexander åkte till Waynes och träffade Emma och hennes lilla söta Alvin. Fikade och pratade ett bra tag, mycket trevligt. Pojkarna hade dragkamp med fingrarna, hehe. Sööött..
Idag tog jag mig en promenad ut på stan där jag och lillen mötte upp Sarah för en lunch på matkällan. Himla god pasta har de där, muums. Sen kikade vi runt på stan en sväng, köpte ett par byxor och tre bodys till lilleman, sen en salva och badolja på apoteket. Sen traskade vi hem igen..  hittade även på min ena vante, som jag tappade på ditvägen, haha. Tur det iallafall! Så ikväll tog jag och Camilla en svängom till Willys, handlade hårfärg bland annat. Är på tiden att jag gör nåt åt min lilla utväxt, men det får bli imorron kväll. Orkar inte ikväll ;P
Imorron ska vi hem till Alexandra å Tilda för första gången också, på lite bebisträff. :D Ska bli skooj!

Förresten så har Alexander börjat sitta själv i flera sekunder, hihi.. stolt blir jag! :) Än är det lite svajigt såklart, men står nog inte på förrän han gör det helt stadigt å ordentligt själv. :)

Å tack för kommentaren Sirpa, hihi jag kan inte annat än hålla med dig :) :)

Nu blir det tv med Camilla, gooodnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0