Seeeegt

Hejsan hejsan! :)
Söndag idag å jag har haft riktig söndagsångest. Det känns som att det hör lite till söndagar, jag har aldrig varit nåt fan av dom sega dagarna. Dött å trist överallt, man längtar till måndagen. Vill ha mer liv å rörelse! :D Men det är väl så, allt är ju inte kul jämt.. men vissa söndagar är inte riktigt lika jobbiga å sega som andra, idag var en sån där riktigt seg å irriterande dag. Jag var på såå dåligt humör, hade lust att slö sönder något, typ. Men efter en promenad med lilleman så blev jag på bättre humör sen, alltid skönt att komma ut och röra på sig. Sen blev det monroesmat, gooott! :) Å sen ikväll har det varit tv-kik och filmkik!

Måndag imorron, får se vad som händer denna vecka? På tisdag ska iallafall jag & Alexander träffa Helena å hennes lilla Filip :) Ser jag verkligen fram emot, Helena som jag inte träffat sen i somras, å som fått sin lilla son nyligen. 3½ månad ungefär som skiljer mellan grabbarna :) Ja, annars är det ont om planer.. någon annan utan planer, hör av er isf. :D

Nej sängen får det bli nu, godnatt på er!

Slänger upp denna bild från i somras, jag höggravid, sen söta Sarah å Linn också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0