oj oj..

HEJ! :)
Hade betydligt mer läsare igår än idag, å bara för att jag inte skrev nåt igår så kollar inte lika många in idag.. men fortsätt kika in, rätt som det är så kommer det inlägg juuu :)) Ni får gärna länka era bloggar med, om ni har någon vill säga.. så får jag mer bloggar att läsa, å ni får fler läsare ;) BRa deal va? SÅ, skriv namnen på era bloggar så kikar jag in! :)

Tisdag kväll, onsdag imorron å veckorna bara flyyyger fram.. igår var det mestadels lugnt, tog en promenix med Camilla å Alexander. Idag blev det köpis med Camilla, Linn å Alexander. En rolig vistelse med mycket skratt måste jag säga.. med Linn så blir det alltid en dagens kommentar av någon anledning, som man kan leva på länge. ;P haha.
Jag inhandlade iallafall en doppresent till lilla Hailey som döps på lördag. Så då ska jag och Alexander till torsåkers kyrka, ska bli kul! Träffade även henne och Petter i valbo idag också, å Alexander sken upp när han såg dem. Kanske tänkte tillbaka på dansen med Hailey i lördags, vem vet. :D Haha. Sen handlade jag en tröja på Gina å en "tugg-nyckelring" till Alexander. Han ska in med allt i munnen hela tiden, å verkar som det kliar på tandköttet.. kan ju vara tänder som sagt, visar sig väl snart isåfall. :P Han har blivit så livlig också å håller på att vänder sig hela tiden.. från mage till rygg, från rygg till mage å tillbaka igen.. Mage till rygg vände han sig när han var två månader första gången. Sen rygg till mage har han gjort nästan helt när han var runt 3 månader, men haft armen under så inte kommit fram riktigt hela vägen så att säga.. men några dagar innan han blev 4 månader så vände han sig ordentligt från rygg till mage. Å nu är det hela tiden, så kul med all den här utvecklingen!! :)

Mitt hjärta idag. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0