myys

Hejss! :)
Hoppas allt är bra med er.
Vad har hänt för mig sen sist jag skrev? Idag snöade det så mycket så blev aldrig någon promenad, har hållt oss inne hela dagen.. men igår blev det en iallafall, sköönt! :)
Så igår kväll kom Christofer hit, kikade på tv å pratade lite skvaller. Så kom han hit nyss igen, blir väl liknande ikväll igen.. kul att träffa han innan han drar tillbaka till Boden å lever livet som soldat. :D
Så fick jag besök av Sirpa å Sarah idag med, kuul :) Var ju ett tag sen Sirpa träffade Alex så hon fick se hur stor han blir.. ska ju förresten väga å mäta han på tisdag igen, ska bli kuuul å se hur stor skillnad det är, för nu är det över en månad sen sist :)

Fredag imorron, känns inte som det eftersom det var som helg igår.. men men, får se vad helgen erbjuder. En sväng på stan imorron med Camilla å sen dop på lördag.

NU ska jag vara social!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0