Hej

Lördagkväääll, har det rätt segt för tillfället. Blir väl bara en tv-kväll, fångarna på fortet kanske jag tar mig en kik på och så nån film som blir senare!
Tidigare idag var jag till tandläkaren igen.. var ju tvungen att röntga mina tänder, som jag aldrig gjorde när jag var där i somras, ville inte göra det när jag var gravid. Sen har man skjutit upp det där, blev aldrig av att gå dit, men igår ringde jag å bokade tid. :P Det gick bara bra, hade inga hål som tur var. Dock börjar ju mina visdomständer komma nu å det gör ooont emellanåt.. bläsch, hate it. Hade iallafall en jättetrevlig tandhygienist, en jag aldrig haft förut. Hon följde med ut i väntrummet sen å kikade på Alexander som satt där å väntade under tiden med pappa/morfar. :)
Ja ni ja ni.. sen på eftermiddagen åkte jag, Camilla & Alexander hem till Sarah å hälsade på, Gabriel var också där. Blev bjudna på fika, tack tack :)

Fredag igår.. segaste fredagen på läänge. Ville gå ut, men tar helst inte ut Alex när det är under -10 så det blev aldrig av. Var inne hela dagen istället, en sväng till statoil på kvällen bara, sen blev det chips, dip å tv. :D

Återkommer, ha en fin lördagkväll! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0