förkyld kille

Hej!
Fredag å helg igen då, jag tänkte åka till valbo på eftermiddagen med Sis å Alexander, men nu har lillen blivit förkyld för första gången.. :/ stackarn, hostar gör han också.. tog febern och han hade bara 37,6 som knappt är feber för en sån liten, men känns onödigt att åka iväg med han när han inte är på topp å väldigt grinig. Då blir det nog bara värre.. Så det får bli en innedag! Ska iväg och handla lite tacos iaf, göött :))

Igår var det föräldragrupp igen, vi fick lyssna om språkutvecklingen hos barn, intressant. Sen blev det hem, tog en promenad med lillen och var sen hemma resten av dagen.. han fick prova på gröt för första gången igår med, det gick i det med, som all annan mat gör hittills. Aptit har han så det räcker å blir över ;D Ska prova med fruktpuré snart också, läängtar!

Lillen har iallfall somnat för tillfället, det kan han behöva.. vi gick ju upp 08.30 igår, sen sov han inte mycket alls under hela dagen sen. Ca 45 min i vagnen bara, å sen korta stunder igår kväll, men vaknade hela tiden pga att han inte kände sig riktigt pigg.. han vaknade vid 01.30, men då lade jag han bredvid mig och sen flöt natten på hyfsat ändå!

Nej nu ska jag roa mig med annat, titta till lillen först å främst!
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0