fika å film

Hej där mitt i natten! :)
Hade en lilleman som ville vara vaken läänge idag, inte förrän vid 1tiden somnade han.. jag får sovmorron iallafall ;) Men ska ändå lägga mig nu jag med, ögona börjar bli lite mer å mer tunga. Runt halv 2 hämtar Viktor å Paul upp oss iallafall, så åker vi till torsåker på lilla Haileys dop.
Idag blev det en sväng på stan för mig, Alexander å Camilla, så mötte vi upp Sarah och tog en fika. Eller jag fikade iallafall ;D
Sen har det bara varit lugnt hemma, kikade lite på Let's dance, men uuh vilket tråkprogram rent ut sagt. Nej, det är aldrig något som jag brukar följa ordentligt.. ser bara på det om det verkligen inte finns något annat att se. Man somnar ju när man tittar på det, typ :P
Vi gick å hyrde tre filmer idag också, hann kika på en ikväll.. Frozen heter den, var en riktigt bra å heemsk film. Kan jag rekommendera.

Sova var det ..

Men slänger först upp en bild på denna snygging som var med i filmen vi såg.. har även varit med lite i Gossip girl. Så sjuuukt fin, grrr ;D haha.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej :) Torsdag skulle passa super för oss, har bara en introduktion då på förmiddagen och grabbarna är på dagis så jag har bara Tilda. Om ni kan då? :) Kram

2011-01-09 @ 22:07:40
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0