...

Hej hej! :)
Lördagkväll då, lilleman vaknade nyss efter att ha sovit i en timme. Jag lät honom sova vidare, lillgubben är ju förkyld än :/ <3 stackars liten. Nu sitter han här i min famn och myser :) 
Jag ville ju ladda upp mer bilder på honom, men datorn är ominstallerad, nytt windows å allt så har inte hunnit fixa nåt program ännu till att ladda upp bilder från kameran. MEN, det kommer ;)
För övrigt händer det inte mycket dessa dagar, filmkik med Camilla igår, har inte kommit ut så mycket heller när jag inte vill ta ut lillen än. Får se hur han mår imorron, kanske vi kommer iväg på en promenix iaf :) Blev en sväng till Hemmakväll och Coop idag iaf, några bra filmer fanns det inte att hyra, så blir tvkik snart istället och kanske filmkik sen.

OCH, för övrigt blir jag bara mer å mer förbannad för varje dag som går! OGILLAR ditt beteende!!!

Alexander Murhagen - du å jag <3

Ha en bra lördagkväll iaf, ni bra å fina människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0