back

Halloj!
Lite dålig update från mig, men nu har jag faktiskt en anledning ;D Datorn var på "lagning" igår hela dagen, men idag är den hemma igen.. skönt, inget är sig likt utan den älskade datorn! 
Sist jag skrev var i söndags, å igår hände väl inte sådär alltför mycket heller iofs.. tog en promenix med lillen till ICA, å tillbaka hem igen.
Jag verkligen älskar det här underbara vädret som det blivit, älskar att det är plusgrader å att det känns som vår ute! Idag var det ju ännu bättre när solen sken på så bra med.. våren är nog min favoritårstid! Sommaren är väl snäppet bättre egentligen, men å andra sidan kan det vara drygt när det är sååå varmt då också, det beror på .. men jag ÄLSKAR VÅREN!!!
Verkar dock som det ska bli lite kallare nu i veckan, skulle visst vara -10 någon dag.. ogilla! Men det vänder nog förhoppningsvis snart tillbaka igen ;)

Idag har jag haft en trevlig förmiddag/eftermiddag iallafall, vi gick upp tidigare idag och tog en promenad till Ica där vi mötte upp Helena och hennes lilla Filip. Han var såå söt å såå liten bredvid Alexander.. men inte så konstigt när han är 3½ månad yngre, men ändå, jag tänker har Alexander verkligen varit sådär liten? Han blev ju en koloss bredvid han, haha. Ja, tiden går undan.. vi tog en promenad hem till dom, blev bjuden på god broccolisoppa & bröd. Mums! Sen skulle hon hämta Linnea på förskolan så då tog vi sällskap med dem innan vi gick tillbaka hem.. nu är man hemma igen, å vad sker resten av dagen? Lilleman sover för tillfället, men vaknar nog om en stund. Kanske jag hinner vila lite jag med då, innan han vaknar igen.. Så får det bli! Ikväll blir det nog bara film eller liknande med Camilla.

Några nyknäppta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0