valbo osv

Hallooj! :)
Fredag kväll ännu en gång, Alexander somnade för ca en timme sedan! Som sagt, såå glad att jag fått mer ordning på sovrutinerna, men jag ska inte säga för mycket om att jag är det, för då ändras dom väl tillbaka som de var förut ;P Jag får kliva upp tidigare på mornarna, runt 8 varje morron å jag är en morrontrött människa. MEN, det spelar mig absolut ingen roll, huvudsaken det här funkar nu! :)
Igår var vi hem till Emma och Alvin! :) Alexandra och Tilda var där också, jättekul å trevligt att ses igen! Fikade å pratade. Kul att se barnen tillsammans, hur de är med varandra :) Ja, sen blev det hemgång och gjorde nog inte så mycket mer igår vad jag minns..
IDAG, blev det en sväng till valbo med Alex, Camilla å Sarah! :) Inhandlade en del, det blev en skjorta till Alexander som han ska ha på onsdag när jag ska fotografera han på fotobaren.. bokade tid idag, han blir ju ett halvår (läs halvår!!) på tisdag, å dagen efter det blir ju passande att knäppa kort så jag kan få mig en stor förstoring på honom att sätta upp sen.. goobit! Sen handlade jag två leksaker till honom med och en scarf, en tröja, en bh å några st ringar till mig själv :) Så nyss skjutsade jag Camilla hem till Sarah som skulle partaja lite med deras pojkvänner, själv åkte jag och hyrde tre filmer till mig själv. Ska kika på en ikväll åtminstone, det blev "Puss", "Tusen gånger starkare" och nån till skräckis som handlade om demoner.. tar nog någon av de svenska ikväll, kanske Camilla vill se skräckisen med mig imorn. :D
Imorron är det melodifestivalen också, viktigt!! Men det verkar inte vara sådär superbra artister med, inte som förra veckan iallafall.. Vi får se hur det låter!
Film nu, men först slänger jag upp dessa bilder från gårdagen på sötnosarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0