sunday

Hej hej!
Söndag då, å snart är denna vecka över..
Helgen har varit helt okej! :) Igår var det strålande sol, så jag och lillen tog en promenad till stan där vi mötte upp Sarah för en fika på Waynes. :) Mysigt å trevligt som alltid! Vi tog en sväng till ICA också, sen blev det att gå hela vägen hem igen.. härligt.
På kvällen var det melodifestival-tajm sååklart.. jag älskade den där låten som Moniker eller vad han kallas, sjöng.. Daniel från Idol 2007 :) Riktigt cool å bra låt. Brolles var helt okej, men lite för vanlig ändå tycker jag.. Likaså Sannas. Hittills är iallafall Danny bäst, som gick vidare förra veckan.. hans låt tror jag skulle funka riktigt bra om vi skickade iväg! Men det återstår att se vad det blir de kommande veckorna.
Idag är det förresten precis ett år sedan vi var på melodifestivalen på göransson arena.. jag, mamma, Camilla, Peter, Sarah å Sirpa. :) Vi fick dock inte platser bredvid varandra någon av oss, men det var såå roligt..
Idag är det söndag, jag lade in lite nya låtar i mp3n, det behövdes verkligen! Helt otroligt vad man tröttnar ut fort på vissa låtar, spec när jag går och lyssnar på dem så gott som varje dag när jag är ute och går med lillen. Blev iaf en promenix idag igen med lite nya låtar denna gång, sköönt!
Jag är sugen på mcdonaldsmat idag, funderar på att åka och köpa det sen, och ikväll blir det bara lugnt och kika på Wallander antar jag :) Får se om filmen som blir idag är lika bra som den som var förra söndagen..
Svar till Sirpa: Jag ska försöka fortsätta sådär, det gäller att ha tålamod ja :) Tack så mycket, och jag ska krama honom från dig. :D
Nu göra annat, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0