mjahapp

Hej !
Då var det redan onsdag, veckorna flyyger fram känns det som.
Kikade precis på efterlyst, fick se när de pratade med den där Emma Jangestig (tror hon heter så), mamman till Max och Saga som mördades för tre år sedan. :/
Ja, det finns inga ord helt enkelt för hur hemskt det där är, så lika bra att inte skriva mer om det. Skönt att se att hon verkar må hyfsat bra nu iaf, å dessutom fått en liten dotter. :)
Vad har hänt här då? Igår blev det en lugn dag, tog den dagliga promenixen och på kvällen var det bara tv osv.. idag blev det en sväng till stan med mamma och Alexander, först banken och sen en fika på gamla Aldo's.
Får se vad som händer resten av veckan å helgen?
BTW, så har jag gått ner ännu mer i vikt :P Värsta bantningskuren för mig att amma! Vågen står numera på 45 kg! :O Vill inte väga såhär lite, så ska verkligen försöka gå upp så jag väger åtminstone 51-52 så småningom.. men blir nog lättast när jag slutat amma, vilket jag har planer på att göra när lillen är runt 7 månader. Jag mår ju bra fysiskt annars, så det är ju inga problem så, men jag vill ju ändå gå upp i vikt och se ut som jag gjorde innan jag blev gravid :P
Men men .. nu blir det till att försöka få en liten grabb att sova. Men först slänger jag upp dessa hyfsat nytagna bilderna :) Gröööt är smaskens :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0