jahaa..

Hej å hopp.
Lördag var det, nej söndag, kl blev ju efter 12 nu!
Å vad har hänt då? Hm, i torsdags hände inte alltför mycket vad jag kan komma på nu.. vet att jag tog en låång promenad med Alexander. Friisk luft is the shit.
Ja, å igår eftermiddag kom Viktor hit.. vi fixade med en sak Alexander fick i doppresent, man ska göra fot och handavtryck och sätta in i två ramar, sen i mitten av dem ska man ha ett kort på honom. Kommer bli huuur fint som helst sen när det är klart, det ska ligga på tork till imorron.. Annars igår kväll blev det bara lugnt, film å tv å grejer med lillen, Camilla å Viktor.

Så idag for Viktor hem, jag och Alexander tog en promenad, riktigt skönt ute idag med. Sen blev det en tripp till ICA för mig, å ikväll har det varit lugnt, melodifestivalen har ju börjat så det var jag tvungen att se ;) Helt okeja låtar som gick till final å andra chansen.. Men långt ifrån riktigt bra, jag hoppas på bättre framöver! :)

nej fy vad tråkigt inlägg, haha. Men är verkligen inte på skrivhumör nu, jag återkommer med bättre inlägg :D :D

PUSS å godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0