hoppgungan

Hey.
Kom nyss hem efter en promenad med Camilla, riktigt skönt ute. Passade på medan lilleman sover sin middagslur, å han sov fortfarande när vi kom tillbaka å sover än. Han fick ju lite feber ändå, efter sprutan igår. :/ Kände att han var lite varm, å igår kväll hade han 38,2.. men dock är ju inte det så överdrivet mycket för honom, så han var ändå pigg & glad igår kväll. Men vill ju att han ska ha en helt feberfri dag innan jag tar ut han, så blev ingen fika &promenad-dejt med Sarah idag, vi får ta det på fredag eller lördag istället :)
Idag hade lillen 37,7 ska se vad han har nu så fort han vaknat.. stannar hemma från föräldragruppen imorron med, känns säkrast så. :P
Skönt att han kan vara hemma med mormor å morfar iallfall, å att jag själv får komma ut på en promenad emellanåt. Det behövs, avskyr att sitta inne en hel dag..
Till dig som kommenterade senast, jag reagerade också på att han sa att vi ska vänta så pass länge med gåstol. För de flesta jag hört har ju börjat tidigare, det verkar vara som du säger, att läkare säger olika. :S Man får väl gå på sitt sunda förnuft, men kan ju alltid vara bra att börja ha dom i den korta stunder. Men skriv gärna ditt namn också, å om du har nån blogg, jag blir ju nyfiken på vilka som kommenterar och så vill jag ha mer bloggar att läsa. ;D
Här är ganska nytagna bilder på hjärtat, i hoppgungan :) gullefjun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0