hoho

Hallå dääär.
Som jag skrev igår att jag trodde det skulle bli, kl 8.05 imorse slog Alexander upp sina blå :) Perfekt! Hoppas att det äntligen börjar bli lite ordning på sovrutinerna nu! Vi gick upp och myste framför tvn och kikade på "Vakna med The Voice". Efter 2½ timme ungefär så somnade han igen, trodde han skulle sova någon timme men sov konstigt nog bara 20 min ungefär.. så då tog jag upp han istället så fick han bada innan det blev mat för honom och mig. Sen vid 13tiden tog vi en tripp till valbo och IKEA.. mötte upp Linda och hennes mamma för en fika :) Jättetrevligt, å Alexander hade tur att få en rolling stones-tröja av Linda, riktigt coool ;) Tack tack! :) <3
Efter det åkte de hemåt och jag & Alexander kikade in på IKEA å Coop en sväng innan vi for hemåt.. köpte fler haklappar till honom, å såna där majskrokar å amningskupor på Coop. Han sov i bilen hem, men vaknade när vi kom hem.. sen har han varit vaken hela dagen! Sov en stund i bilen på vägen dit med, å en liten stund i vagnen innan han vaknade. Men han brukar ha middagslurer på ungefär 1-1½ timme, å idag var det heelt annorlunda.. kan ju vara för vi kom ut på lite saker med, han hade för mycket att kika på med alla folk runt omkring.
Sen har det varit fuuuullt fart kan jag säga, sen vi kom hem.. märkte att han var trött, men liksom vägrade somna :P Men vid 19tiden vaggade jag han till sömns. Sen vaknade han två gånger, ammade en gång å andra gången ville han bara ha närhet.. Men nu ligger han i sin säng igen, där har han legat i nästan en timme nu iallafall, utan att låtit något. Hoppas det fortsätter såhär nu.. Men får se när han vaknar imorron, kanske är klarvaken runt 6 imorron bitti, vem vet.. :S Haha, vi får se..
Imorron är sista gången på föräldragruppen också, så det måste vi gå på! Håller på mellan 10-11, sen ska vi bege oss till Vallhov och hem till Emma och Alvin på lite babyträff. Alexandra å Tilda kommer också. Var några veckor sen nu som vi träffade dem, så det ska bli jättekul! Får se om det kommer några fler, kul om man blir några stycken. :)
Slänger upp några foton från idag ;)
Ja Lilleman är ju världens sötaste som vanligt, själv ser jag ut som vet inte vad.. önskar jag var mer fotogenisk!!! :D Men jag slänger upp den ändå, är ju en bild på mig och min älskade :)
Alexander å fina Linda :)
Hemma idag, sittandes på filten med majskrokar i munnen emellanåt ;) Sötnos!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0