Gonatt

Hej där mitt i natten.
Jag har verkligen en förmåga att hamna framför datorn innan jag ska gå och sova, sen blir jag kvar här ett bra jävla tag.. förstår inte varför jag har så svårt att slita mig ifrån denna burk? Ibland sitter jag bara å kikar runt, inget intressant finns det ändå. Men det är det där steget med att gå och sova, det kan jag ha svårt för.. önskar ibland att jag inte var så seg när det gäller det. Det är illa när man inte ORKAR gå å sova liksom. ;D

Uh, nu känner jag mig hungrig OCKSÅ. Skynda sig ner först och ta en macka då..? Ja! Idag (läs onsdag) blev det en snabbis på stan med Sis å lillen, sen därefter for vi hem till farmor/gammelfarmor. Hon blev så himla glad när hon fick träffa Alexander igen, förstår henne ;) Den lilla gobiten kan charma alla han, det är han duktig på.
Redan torsdag igen imorron, vad händer i helgen för er? På lördag är första deltävlingen i melodifestivalen, wooho! Måste ses, det är ju årets höjdpunkt! Love it ;D Dock aldrig rätt låt som vinner mer, av någon konstig anledning.. eller nej inte så konstig egentligen, det beror ju på svenska folket som JÄMT väljer fel! :P
Jaja.. lite nördig med det där ja, kikar på det jämt ;)

Sen måste jag säga att shit vad jag ser fram emot om att så småningom få gå ut på krogen och dansa! Vad vore livet utan musik liksom? Vi har redan börjat smida lite lätta planer för en kommande utgång så småningom, blir väl ett tag efter jag slutat amma.. förmodligen i april/maj första gången. Ser såå fram emot det.. då menar jag inte själva drickandet, även om det blir sånt med.. utan jag ser fram emot att få komma ut bland folk, ha kul med mina underbara vänner och dansa! Ja, tiden går fort så det står inte på.. får se hur det går att lämna bort lillälskling en hel kväll.. Men det ska nog gå bra, får börja lite enkelt och lämna han en eftermiddag först. Både han och jag måste ju vänja oss, vi är ju som att vi suttit ihop nu under 5 månaders tid, å mer blir det innan jag slutat amma. Det längsta jag varit ifrån han är om jag åkt iväg en snabbis till Ica så att.. Jaa..

Nej sova var det!
Men slänger upp en festbild då, från hösten 09 eftersom det blev tal om fest :P Haha, vad risig jag såg ut, men jag bjuder på den ändå.

Godnatt på er sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0