förkyld kille

Söndag kväll var det här, å lilleman har somnat för en liten stund sen. Får se om han sover för natten nu eller hur det blir.. han måste vara rätt trött, för idag har det varit livat på honom för han har blivit förkyld :S stackars liten, så jobbigt när han är det.. men han har inge feber iallafall, som tur är.
Höll oss inomhus idag, blev så istället när han var förkyld å allt.. jag dammsög och grejade istället, en rätt seg söndag. Igår var det en promenix som vanligt, å melodifestivalen på kvällen. Lätt den segaste omgången av alla deltävlingarna. Bra att Bengtzing gick vidare, hon hade en bra låt som hon alltid brukar ha. Men den där Nicke Borg? Nej tack..
Ja, veckan som kommer ser ganska tom ut hittills, så jag är öppen för förslag om någon vill göra något! :) På onsdag har jag planer, då ska ju lillen fotograferas osv, å imorron är Viktor här tror jag, han kommer redan ikväll. Men som sagt, resten visar sig..
Blir nog en tidig kväll, får se om jag drar igång en film å sen blir det sova bums! Jag är en trött mamma idag :)
Godnattttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0