flååt

HEY! :)
Nu har jag varit snål med att blogga igen.. inte bra, inte bra. Vad har hänt då? I söndags var det lugnt som vanligt, tog en promenad med Alexander som då hade blivit bättre i förkylningen. Han fick hålla sig inne i fredags å lördags, för säkerhets skull. Igår åkte jag, Alex å Camilla upp på stan, mötte upp Sarah och tog en fika på Waynes :) Treevlans! Så igår kväll var det chiiill igen, kikade lite på black jack som gick på tv.. himla bra film! Många jag pratar med gillar inte svenska filmer, jag ÄLSKAR svenska filmer ;) Smaken är som baken!

Idag får vi se vad som händer, ska nog ut på stan och framkalla lite kort.. har ju hela kameran fylld med bilder på lilleman, vill ju sätta in lite i hans album också. :D Han blir förresten 5 månader idag! Tänk, om 5 månader till är han 10 månader.. liten blir stoor! Eller nej, det där tar jag tillbaka, han är faktiskt fortfarande liten än! ;D Men han har blivit såå duktig och börjat sitta själv.. faktiskt så har han börjat sitta utan stöd i några minuter.. jag känner mig så stolt när han gör alla dessa framsteg. Igår satt han riktigt länge utan stöd på min säng, det är ju lite lättare att sitta på så mjukt underlag såklart, men ändå. Han satt även ca 2 minuter själv nere på en filt på golvet med.. mammas prins. <3

Ja, får se vad som händer annars denna vecka? Vi ska väl gå förbi farmor/gammelfarmor någon dag.. Har inte mycket inplanerat här, så om någon har tråkigt får ni höra av er.

Lillen, i fredags på de två första bilderna å sen igår på de andra :)

Visste inte att man kunde älska någon såhär mycket <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0