:)

HEJ! :)
I'm baaack.. inte skrivit sen i lördags, illa illa! Bra att jag har några trogna läsare kvar iallafall, för som jag sagt förut, plötsligt händer det :D
Så, vad har hänt? I lördags var det bara lugnt med melodifestivalkikande, heelt rätt artister som gick vidare till globen! Eric Saade hade sjukt bra låt å ett bra nummer, tror att det kommer stå mellan han å Danny i finalen som det ser ut hittills.. men jag hoppas hoppas på Eric!
Jaa, sen i söndags var det lugnt på dagen, jag tog en promenad till ica med lillen fram och tillbaka. Blöjor och lite nödvändigheter som behövde handlas. Sen kom Sanna hit på besök! :D Kul att träffa henne som jag inte gjort sen dopet, å det var tre månader sedan :P Hon for hem till uppsala sen, å senare på kvällen kom Viktor hit. :)
Så blev det måndag, å den dagen hände inte särskilt mycket.. Jag, lillen, Viktor & Camilla for till ICA maxi en sväng bara.. annars var vi bara på hemmaplan. Lillen somnade iallafall runt 21.15 igår kväll och vaknade 8 imorse.. framsteg!! :D Hoppas verkligen det fortsätter såhär nu så vi får lite bättre sovrutiner.. Ikväll somnade han runt 9 dessutom, får se när han tänker slå upp sina blå. :) Förmodligen blir det väl inatt för att han är hungrig, men då somnar han ju säkerligen om igen. Skulle tippa på 8snåret imorron med..
Idag åkte iallafall jag, Viktor och Alexander till Hofors på eftermiddagen, hem till Paul (Alexanders farfar).
Blev bjuden på goood mat, han kan laga mat den där farfarn :D
Viktors faster och hennes man var där, de ville träffa Alexander igen, har ju inte sett han sen han var en månad. Så kom Petter och lilla Hailey dit också, å senare även Maria :) Glömde ju ta med mig kameran, hade gärna knäppt några kort på gobitarna.. så roligt nu när de blivit större å börjar se och ta på varandra. Alexander skulle känna på henne, å dra i hennes klänning var roligt det med. :D Så söta så.
Imorron blir det nog köpis en sväng och träffa Linda, som jag inte träffat sen augusti! Så ska hon få träffa Alexander också för första gången :) :)
Men nuu blir det strax sova här med, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0