-20

BRRR! Tror jag håller mig inomhus idag?! Hur fan kan det vara -20 ute? HATE THIS SHIT, ge mig vår som sagt. Ska iväg till Lidl en sväng och handla chips, men lillen får då inte följa med, kommer inte på fråga att han går ut en dag som denna! :S Även om det inte blir vår sådär på direkten, så kan det väl åtminstone vara plusgrader ute? ;D
Nej vet ni vad..
Aja, igår var det fredag. Det blev en sväng upp på stan med mamma, jag hade framkallat kort över nätet som jag hämtade ut. Så nu har det klistrats in lite i lillemans album :) Var ju typ bara bilder på honom. Var in på Lindex också å köpte 4 par strumpor och en fleeceoverall till honom.
På kvällen var det bara lugnt framför tvn med bror, syster och lilleman.
Idaaag äre melodifestivalen att se fram emot :D :D Lyssnade på låtarna på svts hemsida, å Eric Saade verkar ha ett sjukt snyggt nummer i år igen.. snygg dans å bra låt! Ring å rösta på han om ni kollar. ;D
Lillen vaknade 9 idag, men somnade igen för en stund sen. Ska gå å kika till han nu :)
Ha en bra lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0