Bra helg!

Hej svejs!
Sitter här med vått hår, har precis färgat det och väntar på att det ska torka sen ska vi göra slingor. :) Fanny är här hemma hos mig och hjälper både mig och Camilla att färga våra hår. Så hon får jobba hårt med båda våra hår idag. ;) Behövdes verkligen nu på mig! Alexander är hemma hos mamma nu några timmar så han slipper vara med och härja med all hårfärg.

Har haft en jättebra och mysig helg. :) I fredags var det ju öppna förskolan som jag redan skrivit om, sen på eftermiddagen gick jag och Alexander upp till Hemmakväll och hyrde tre filmer och handlade godis. Jag hyrde Scream 4, Black Swan och Love & Other drugs. Har bara kikat på Scream 4 än som jag gjorde i fredags kväll, den var faktiskt bättre än alla andra Screamfilmer jag sett.. riktigt förvånande slut måste jag säga!

Igår regnade det ju konstant nästan, vi fick i alla fall besök av Julia och Bella hela eftermiddagen, jättetrevligt!! :) Massa tjattrande och skvaller. ;) Sen på kvällen kom Cissi hit!! Har inte träffats sen april så det var verkligen på tiden.. hon hade även med sig sin jättevackra hund Fenix, hur fin som helst. Bara ett halvår gammal. :) Alexander sov hela tiden han, så han fick inte träffa Fenix.. hehe, kanske var tur det, man hade fått hålla koll hela tiden annars. Han älskar ju verkligen djur, ska alltid på katterna hos mamma och pappa så de är typ rädd för han. Ett himla passande, något husdjur blir det då inte för oss än på några år, det får vänta det! ;) 
Nej, men Fenix somnade sött efter en stund och vi satt bara och tjattrade och pratade.. så himla trevligt och mysigt! :) 
Sen idag fick vi besök av Nathalie och hennes lilla charmtroll Lukas.. såå goo! Massa prat idag med, och barnen lekte. Såå trevligt!! :) 

Ja så ikväll ska jag ta mig en kik på Black Swan i alla fall, får se hur den är. Har hört både bra och dåligt om den :P Psykologisk thriller typ..

Men nu ska jag torka håret och göra slingor.

Puss på er.

Slänger upp en bild på Cissis fina Fenix! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0