Bio

Hej hopp!
Lilleman sover sin förmiddagslur, själv hamnade jag här. Han ska få lite mat när han vaknar, sen får vi se vad vi hittar på, blir nog en promenix ner till konsum i alla fall. :) Ikväll kommer mamma hit och nattar honom för jag blev bjuden på bio av Sofia. :D Tackar man inte nej till! Vi ska gå här i Sandviken och vi ska se Bridesmaids. Verkar bra! Har inte varit på bio på över ett år så det ser jag fram emot! Och det var ännu längre sen jag gick i sandviken :P 

Annars dessa dagar då? Jobbade i måndags å tisdags, flöt på som vanligt. Ledig igår och idag, sen blir det sista jobbpassen nu i helgen då som sagt. Igår var det bara lugnt hela dagen faktiskt, var och handlade och grejade. I tisdags var Sarah här på kvällen och kikade tv, och vi åt kladdkaka. ;) mums! Icas kladdkaka med mandel i, det är typ den godaste jag ätit. Godare än alla hembakta t.om :P 

Ja det var väl allt för nu.. kort och tråkigt inlägg :P Jag är i alla fall tacksam för vädret som blivit lite svalare, tålde inte den där värmen på slutet. 

Ni får ha en jättebra torsdag! :)

Pussisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0