Allsååång

Hej hopp!
Nu var det några dagar sen igen som jag skrev, nästan en vecka sen.. Tappat motivationen helt känns det som. Beundransvärt till dom som orkar blogga flera gånger varenda dag, å fixa och dona massa med sin blogg. Men har man en massa läsare blir man lite mer taggad också antar jag. ;D Själv har jag tappat en massa sen jag inte bloggar så ofta mer.. 

Kikar faktiskt på Allsång på Skansen nu men vad himla tråkigt det var idag! Inge roliga folk med... men nu kom ju Johnny Logan dit och sjöng den fina låten Hold me now, den är ju sjuukt vacker.

Men ah, sen jag skrev sist har det inte hänt supermycket, jobbat i helgen, annars umgåtts och myst med Alex. Träffa Julia och lilla Sötis-Bella i söndags eftermiddag. De leker så himla bra ihop dom två, jätteroligt :) Satt i parken och sen var vi här en stund. 
Igår blev det hem till Sarah och chilla på kvällen när Alex åkt till mamma och pappa för att sova där, då jag började 7 imorse.
Jobbar 14-21 imorron, sen 7-14 både torsdag och fredag. Ledig lördag och söndag! Hade faktiskt tänkt på en utgång nu på lördag först, men skjuter fram det till den 27 aug istället, när man fått pengar och allt. Just nu äre ont om pengar, så jag spar mig istället. Sen ser jag fram emot att bara få vara med Alexander i helgen istället, då jag jobbar nästan hela veckan. Alexander som blev 11 månader igår. En månad kvar till hans 1års-dag. Det är helt galet, hur kan det gå så jäkla fort?! Mammas stora fina kille :) 

Nej, ska väl se klart på tv och sen ta mig en dusch.. så får det bli en tidig kväll!

Hihi, Alexander ville också vara med och hjälpa till att sopa, när vi hade farmor/gammelfarmor på besök i fredags :)

Och på bilden under här kommer en glad nybadad kille gående mot mig, igår när han blev 11 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0