woho.

Kl är snart 8, vilket betyder vad? IDOL BÖRJAR! :D Det positiva med hösten är alla superbra program som blir av, ensam mamma söker börjar ju på söndag också. Det gillas!! :D
För övrigt har det varit en lugn dag, jag och Viktor tog en skön promenad med Alexander som sov sött i vagnen. :) Fick sova bra inatt med, han är ju så snäll och skriker inte mycket när han vill ha mat, utan smågnäller mest lite. En lugn å sansad kille det här. :) Mammas gohjärta. Ligger just nu och sover på min säng, verkar han nästan gilla mer än spjälsängen.

Blir väl inte många knop resten av kvällen, lillen vaknar väl om en stund och vill ha mat förstår jag. Då får han kika idol med mig. ;D

Ha en fin kväll allesammans! :))

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Stackare som tvingas se på idol! :O



Fast ja, auditions kan ju vara lite underhållande!

Sedan får man hålla tummarna för att någon söt tjej går vidare (Y) ^^

2010-09-08 @ 07:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0