uppdaaate

Heellu där! Förlåt för min dåliga uppdatering, skaaa skärpa mig :P Är ju i hofors just nu, i Viktors pappas hus som sagt. Har fullt upp med Alexander så har inte hunnit sitta vid datorn alls.. Kom hit igår kväll, och då sov jag och Alexander nästan hela kvällen, och idag har det mest varit lugnt. Var en sväng på bruket, sen åkte vi och besökte Viktors två vänner som hade en liten jäättesöt ettårig dotter, som Alexander fick träffa. :) Eller ja, han sov väl mest när vi var där men. Trevligt var det! Sen har Alexander fått en liten kusin idag med. :) Viktors bror och hans flickvän fick sin lilla dotter idag, exakt två veckor yngre än Alexander. Stort grattis! Hoppas på att de små kussarna får träffas så snart som möjligt. ;D Nuu ska jag ner och pussa på mitt charmtroll, se om han vill ha mat och sen blir det sova. Godnatt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja! Sen är det väldigt skönt att komma ut och göra något speciellt ibland också, dom allra flesta bebisarna verkar tycka det är skönt iallafall :)



Din prins är söt han med, ut med fler bilder! :):)

2010-09-16 @ 10:19:14
URL: http://sandraspjuth.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0