trött

Då har nästan hela denna dagen gått också då. Tycker dagarna flyger fram numera, det är aldrig långtråkigt och man har att göra heela tiden. ;D Men trött hinner jag vara också, tänkte lägga mig och vila nu innan Idol börjar igen.
I förmiddags kom Johanna på besök iallafall, mycket trevligt! :) Alexander fick present av henne med, eftersom hon är ett stooort SAIK-fan så fick han en napp och strumpor det stod "Saik" på, sen en haklapp det stod "född saikare" på. :D Skitgulliga, tack såå mycket!
Annars har det väl inte hänt jättemycket idag, tog en promenad med Alexander och mamma på eftermiddagen, så blev det en snabbis till ica på kvällen.

Nu, viiila! :)

Alexander igår innan promenad :)
Finns inte ord för vad jag älskar denna lilla krabat, har aldrig någonsin känt en sådan stark kärlek för en människa förut. Du är det absolut finaste och underbaraste jag någonsin varit med om! Inte heller har jag varit så beskyddande för någon, som jag är för dig, älskade barn <3 Jaja, jag erkänner väl att jag är en hönsmamma då.. ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0