torsdag

Halloj!
Nu känner man verkligen att hösten kommit på riktigt, börjar verkligen bli kallare ute.. den kan vara rätt mysig, men njae, jag föredrar då verkligen våren och sommaren. Men den här hösten blev ju bra iofs, i å med att Alexander kom. :)
Har mestadels tagit det lugnt idag, Alexander var bra grinig inatt och mot morronkvisten.. vi har varit lite för bekväma med att han sovit om nätterna tror jag, jag har ju bara vaknat å gett han mat, bytt blöja och sen har både han och jag somnat om. Inatt fick man känna på mer :P Får se hur den kommande natten blir.. :) Just nu sover han som en stock iallafall, ska bada honom när han vaknar.
Tog en sväng in till sandviken annars idag, var och hämtade babysittern och lite småsaker. Blev en sväng till ICA också. Kom tillbaka hit ganska sent och jag missade Idol! Inte bra, inte bra :P Haha. Men som tur är blir reprisen 00.30, måste ses!
Får se vad helgen bjuder på annars, Sarah och Camilla kommer hit någon dag iallafall. :) Annars återstår det att se..

Nytagna bilder på mitt gullhjärta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0