sunday night

Halloj!
Blev dåligt med uppdatering igen, men bättre sent än aldrig! Klyschigt men så sant! ;D
Alla snackar om valet hit och valet dit, och det blir alltså moderaterna fyra år till.. jag som inte ens röstat idag :P Hade jag gjort det hade det blivit på sossarna, helt klart! Haha. Känner mig typ ensammast i världen med att inte ha röstat, men jag är fortfarande kvar i hofors idag och orkade inte åka in till sandviken för att göra det.. laat är vad jag är :P yesbox!
Annars har det varit väldigt lugnt, igår kväll drog Viktor iväg en sväng så jag och Alexander hade lördagsmys. :) Så kom Maria och Petter igår med, och Alexander fick träffa sin kusin för första gången.. eller ja, han sov ju just då men iallafall. :P
Nu ligger han och sover sött, får se när han vaknar och vill ha mat. Sen blir det sova så fort som möjligt för ska vara på bvc redan 10.30 imorron.

Godnatt mina vänner! :)

Kommentarer
Postat av: Mikael

Sorgligt att du inte förstår vikten av att gå och rösta, vikten av att stödja demokratin. Du ORKAR inte åka till Sandviken, men herregud du har ju kunnat förtidsrösta hur länge som helst. Och ännu sorgligare är att du förmodligen kommer föra över denna slappa inställning till ditt barn.

2010-09-20 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0